| Твердження | ніколи | іноді | часто | майже завжди | завжди | так | нi |
| Що я і моя родина робимо з відходами? | |||||||
| - Я знаю, які відходи можуть бути перероблені в моєму районі | |||||||
| - Ми сортуємо сміття для переробки | |||||||
| Як економити папір? | |||||||
| - Я збираю використаний папір | |||||||
| - Я використовую його ще раз з іншого боку | |||||||
| Що я роблю з органічними відходами? | |||||||
| - Я знаю, що таке компост | |||||||
| - Я знаю правила компостування | |||||||
| - Ми компостуємо наші органічні відходи | |||||||
| Куди я складаю свої покупки? | |||||||
| Я складаю свої покупки в пакети, які мені дає продавець | |||||||
| Я ношу з собою сумку для покупок | |||||||
| Що я й моя родина робимо зі старими речами? | |||||||
| Ми переглядаємо вдома речі, які потребують ремонту | |||||||
| У мене є план щодо того, як їх полагодити та використати ще раз | |||||||
| Я використовую кілька разів пакети, пляшки для зберігання та переносу чогось | |||||||
| Що я й моя родина робимо, щоб у нашій оселі не нагромаджувалося сміття? | |||||||
| Я зупиняюся й добре обмірковую, перш ніж купити що-небудь | |||||||
| Я обираю собі подарунки на день народження й інші свята так, щоб не накопичувати речі, які потім будуть викинуті як непотрібні | |||||||
| Я думаю про навколишнє середовище, коли шукаю подарунки для друзів | |||||||
| Як я й моя родина ставимося до використання електроенергії? | |||||||
| Я вимикаю світло, коли в кімнаті нікого немає | |||||||
| Я вимикаю прилади, що не використовуються | |||||||
| Я знаю, які звичайні лампочки в моїй оселі можна замінити на економніші | |||||||
| Я знаю, які магазини продають економні лампочки, і скільки вони коштують | |||||||
| Наша родина має план щодо заміни лампочок на економніші | |||||||
| За допомогою чого я пересуваюся? | |||||||
| Я знаю, наскільки різний транспорт забруднює повітря | |||||||
| Я використовую велосипед або ходжу пішки, коли це можливо | |||||||
| Як я й моя родина ставимося до використання води? | |||||||
| Я перевіряю, чи не підтікає якийсь кран у моїй оселі чи на вулиці | |||||||
| Я маю план усунення всіх протікань у кранах | |||||||
| Я стараюся закривати кран, коли умиваюся й чищу зуби | |||||||
| Коли я мию посуд, то швидко полощу його | |||||||
| Коли я миюся, то намагаюся використати якнайменше води | |||||||
| Коли я поливаю рослини чи город, намагаюся не використовувати воду даремно | |||||||
| Якщо я беру воду з криниці або джерела, то дбаю про його чистоту | |||||||
| Перебуваючи біля річки чи озера, я прагну зберегти воду чистою | |||||||
| Як я дбаю про рослини? | |||||||
| Я піклуюся вдома мінімум про одну рослину | |||||||
| Я посадив (посадила) мінімум одне дерево | |||||||
| Я піклуюся про одне нове дерево поблизу своєї оселі | |||||||
| Як я піклуюся про своє здоров’я? | |||||||
| Я намагаюся купувати продукти з екологічними позначками | |||||||
| Я вживаю вегетаріанську їжу | |||||||
| У нашої родини є улюблені місця для відпочинку на природі | |||||||
| Я знаю гарні місця біля оселі, де можна поспілкуватися з природою | |||||||
| Я щодня гуляю на природі | |||||||
| Як складаються мої стосунки з людьми? | |||||||
| Я маю багато друзів | |||||||
| Я намагаюся підтримувати добрі стосунки з усіма людьми, які мене оточують | |||||||
| Що я й мої друзі робимо для громади? | |||||||
| Ми прибрали певну територію від сміття | |||||||
| Ми запланували акцію з очищення території від сміття | |||||||
| Ми плануємо постійне прибирання сміття в майбутньому | |||||||

Урок з екологічного маркування














